Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Geelong Vic
    Posts
    364

    FS | Vic | eJuice (Indigo)

    Hi all,
    Had an order mix up and have some surplus Indigo juice going to waste. All 30ml glass bottles, completely untouched with safety seals still on.

    - The Duke SOLD
    - The Turk SOLD
    - Kaleidoscope SOLD
    - Purple Mountain Majesty SOLD
    - Blue ice SOLD

    $10ea plus the postage of your choosing. PM for specifics. Cheers.
    Last edited by tjs-81; 30-11-13 at 09:27 PM.

  2. #2
    XR5
    XR5 is offline
    AVF Regular
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    Rural Vic
    Posts
    105
    Quote Originally Posted by tjs-81 View Post
    Hi all,
    Had an order mix up and have some surplus Indigo juice going to waste. All 30ml glass bottles, completely untouched with safety seals still on.

    - The Duke
    - The Turk
    - Kaleidoscope
    - Purple Mountain Majesty
    - Blue ice

    $10ea plus the postage of your choosing. PM for specifics. Cheers.
    Can I get:Kaleidoscope, Purple Mountain Majesty and Blue ice
    Cheers
    Established V8PR 7/2/2013 and never looked back

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    North QLD
    Posts
    921
    Damn, I was going to ask for those

    Gotta be quick round here...

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    North QLD
    Posts
    921
    If tjs-81 wants to sell it all in one package, I will take the lot...

  5. #5
    AVF Regular
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Quakers Hill NSW
    Posts
    3,733
    Hmmm forget it, I just ordered some juices last week, I forgot,
    lol
    Jeff

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Geelong Vic
    Posts
    364
    Bag, if XR doesn't want them you have first dibbs for the whole package. Thx

  7. #7
    XR5
    XR5 is offline
    AVF Regular
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    Rural Vic
    Posts
    105
    Quote Originally Posted by tjs-81 View Post
    Bag, if XR doesn't want them you have first dibbs for the whole package. Thx
    I will take them can you PM payment details
    Cheers
    Established V8PR 7/2/2013 and never looked back

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    North QLD
    Posts
    921
    EDIT: never mind, XR has spoken

  9. #9
    AVF Regular
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Gold Coast
    Posts
    1,590
    Ill take the duke and turk if they are left mate.
    Last cigarette: March 14th, 2010 - Started Vaping Feb, 2010.

    "Praise the God of all. Drink the wine. And let the world be the world"

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Geelong Vic
    Posts
    364
    Quote Originally Posted by Captain View Post
    Ill take the duke and turk if they are left mate.
    Pm incoming Cap'n


    Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 
Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Powered by vBulletin® Version 4.2.4
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0
All times are GMT +11. The time now is 08:22 PM.